בית מרקחת אורנים פארם

משלוחים בפריסה ארצית

הזמנה מעל 350 ₪ משלוח חינם

02-6792632

זני קנאביס/ זני קנאביס רפואי

שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

שלושת הזנים העיקריים של קנאביס רפואי משמשים היום לייצור מגוון עצום של תכשירים שונים לשימושם של המטופלים בקנאביס, כל אחד לפי היתרונות וההתאמה שלו לטיפול בבעיות הרפואיות המסוימות.

בבית מרקחת אורנים פארם תמצאו מגוון גדול של זני קנאביס רפואי מחברות שונות, מייצור מקומי או ייבוא (בעיקר מקנדה ופורטוגל ), ברמות מחיר שונות.

תוכלו תמיד להזמין מהאתר וליהנות משירות משלוחים מהיר וזמין עד הבית, בתנאים נאותים ומבוקרים בהלימה לנהלי משרד הבריאות והיק”ר. לחילופין, ניתן להגיע לבית המרקחת ולקבל ייעוץ רוקחי להתאמת המוצר לצרכים הרפואיים שלכם.

זני הקנאביס הרפואי המוכרים כיום

משפחת הקנאביס הרפואי כולל כיום מאות זנים שמתחלקים לשלוש סוגים עיקריים שמשמשים לייצור המוצרים המוגמרים – סאטיבה, אינדיקה והיבריד. לכל אחד מהזנים יש תכונות מועדפות משלו לגבי תכולת החומרים הפעילים כגון קנאבינואידים, טרפנים ופלבונואידים, והם נבדלים גם בכל הנוגע לשיטות הגידול והגנטיקה.

זאת הסיבה שזנים היברידיים נוצרו על מנת למקסם את היתרונות של סאטיבה או אינדיקה באותו המוצר כך שאים אין העדפה ברורה לאחד מהסוגים, הזן ההברידי יאפשר קשת רחבה יותר של יתרונות מהשפעת החומרים הפעילים.

ההבדלים בין הזנים השונים ומאפייניהם

סאטיבה

זהו צמח גבוה וצר עם עלים חדים, משוננים ודקים. הצמח המתאים ביותר לגידול לשימוש מסחרי משום שהוא גבוה ומניב תפרחות רבות. הוא מגיע למצב זה בתוך כשישה חודשים והשפעתו מעוררת ואף יוצרת סוג של הרגשת אופטימיות\ אופוריה. ידוע כמשפיע על הגברת תיאבון והפחתת דיכאון.

סאטיבה יעילה גם להגברת הפעילות המנטלית והקוגניטיבית, ומומלצת לטיפול בחולי סרטן לאחר טיפולים כימותרפיים משום שהיא מגבירה תיאבון ומפחיתה בחילות. מצוינת גם נגד כאבים כרוניים ומיגרנות ולסובלים מדיכאון משום שהיא בעלת אפקט “מעודד” ומשרה מה שמכונה ” האיי”.

אינדיקה

זן שצומח בגובה נמוך, בעל עלים קצרים, רחבים ושמנמנים יותר, עם צפיפות גבוהה של עלווה. מתאים לשימוש בלילה במגוון תופעות כמו נדודי שינה וחרדות, פוסט טראומה וכדומה. אינדיקה יעילה מאוד גם במצבים של בעיות שרירים כמו פרקינסון, טורט, טרשת נפוצה וכל בעיה רפואית שגורמת לנוקשות שרירים, התכווצויות, וכאבים בגלל מצבים נוירולוגיים.

היברידי

כל ההכלאות שנוצרות בין אינדיקה לבין סאטיבה כדי להפיק כמה שיותר יתרונות מתכולת ה-THC וה-CBD, כדי להתאים אותן למצבים רפואיים שונים.

מצבים ובעיות רפואיות שבהם צורכים קנאביס רפואי

פוסט טראומה

המצבים הפוסט טראומטיים השונים שמוכרים היום יכולים להיווצר בעקבות אירועים ביטחוניים או היסטוריה של חוויה אלימה כלשהי .הקנאביס מסייע לאותם הנפגעים בהקלה על התסמינים, עוזר   להם “להשתחרר” לפרקי זמן ואף אם  לא מבריא את הנפגע, הרי שזה מהווה עבורו הקלה משמעותית ומאפשר מנוחה מסויימת מכל תופעות ה פוסט טראומה   ומאפשר חזרה לחיי השיגרה.

המערכת האנדוקנבינואידית בגוף קולטת את הקנאבינואידים, היא זאת שמווסתת את פעילות המוח בזמן התקף ומעודדת הפרשת החומרים בגוף העוזרים להרגיע פלאשים והתקפי חרדה שמאפיינים את מצבם של נפגעי הפוסט טראומה.

בחילות וחוסר תיאבון

חולי סרטן ומחלות אחרות שגורמות להפרעות במערכת העיכול ולדיכאון שנובע מהמחלה משתמשים בקנאביס רפואי כדי להקל על התסמינים הנלווים למחלה עצמה כמו בחילה, חוסר תיאבון ודיכאון שמשבש לגמרי את התפקוד היום יומי  של חולים אלו.

חולי סרטן שמטופלים בכימותרפיה וחולים במחלות דלקתיות כמו קרוהן שסובלים מבעיות כמו בחילות וחוסר תיאבון משפרים את מצבם הודות לחומר THC שידוע כמשכך בחילות ומעודד תיאבון. הקנאביס הרפואי מסייע במצבים אלו ובמצבים אחרים שמובילים לתסמיני חוסר תיאבון כתוצאה מדיכאון ומתח נפשי, או דיכאון שנגרם כתוצאה  ממחלות גופניות שונות.

השימוש בקנאביס רפואי  מתאים גם לחולי סרטן במהלך הטיפולים כדי לשפר את מצבם הכללי ולאפשר להם להתחזק לנוכח תופעות הלוואי שהכימותרפיה גורמת לגוף. זאת לצד מחקרים שונים שגילו כי במקרים מסוימים שימוש זה יכול אף למנוע החמרת המחלה.

קרוהן

מחלת קרוהן היא מחלה אוטואימונית שגורמת לדלקות במערכת העיכול וכתוצאה מכך לפעילות מעיים לא סדירה, לכאבים, לשלשולים, לכאבים ולפגיעה בספיגת אבות המזון. הקולטנים של מערכת העיכול משתמשים בחומרים THC ו-CBD בקנאביס הרפואי כחומר אנטי דלקתי וכמשכך כאבים והתכווצויות שהם עיקר הבעיה של מחלה זאת.

יחד עם שיפור התפקוד של המעיים והגברת התיאבון מצבם של חולי קרוהן משתפר, בעיקר משום שאצל כל אחד מהם אופי המחלה הוא אינדיבידואלי ומבוסס על הגנטיקה של החולה. חולי קרוהן שמאבדים משקלם עקב המחלה מצליחים לשמור על משקל תקין ובכך גם לשפר את מצבם הרגשי, הנפשי והגופני.

מחלת פרקינסון

מחלת פרקינסון (PD) יכולה להיות מאתגרת מאוד להתמודדות, ולגרום לתערובת של תסמינים מוטוריים ולא מוטוריים המשפיעים כמעט על כל היבט בחיי היומיום. למרות שהתרופות שהרופאים רושמים לרוב עשויות להועיל, בהרבה מקרים הריפוי אינו טוטלי ולאורך השנים הטיפול התרופתי יתקשה למנוע את ההדרדרות במצבו של החולה.

באופן מובן, אנשים שסובלים מפרקינסון מחפשים שיטות חלופיות שיעזרו להקלת התסמינים שלהם, מה שמוביל רבים מהחולים הללו לבדוק האם טיפולים אחרים, כגון קנאביס רפואי, יכול להיות שימושי עבורם. הקנאביס מסייע בהקלת תסמיני המחלה שכוללים רעד, נוקשות, נדודי שינה, דיסטוניה, כאב, דיסקינזיות או אובדן משקל.

זוהי מחלה נוירולוגית שאין לה מרפא אבל יש מצבים שבהם קנאביס רפואי יכול לשפר את התפקוד ואת התסמינים שלה כטיפול תומך, ובכך משתפרת גם איכות החיים של החולים בה. קולטנים קנבידואידים מגיבים לקנאביס עד כדי שיכוך הרעידות שמאפיינות את המחלה והשפעה על נוקשות השרירים והמוטוריקה שלהם, כך שיש שיפור של יכולת התנועה והגמישות של הגוף.

זני קנאביס רפואי להקלת מצבים רפואיים מורכבים

אחת ההחלטות החשובות שיש לקחת בחשבון בצריכת קנאביס רפואי היא אופן השימוש. ניתן לצרוך קנאביס רפואי באופנים הבאים:

  • אידוי
  • עישון
  • שמן קנאביס
  • או שילוב צורות שימוש כמו למשל שמן ותפרחת לעישון, בהתאם להנחיות הרופא או המלצת הרוקח בבית המרקחת אורנים פארם.

לכל צורת שימוש של זני קנאביס רפואי יש את היתרונות הפרטניים, ולכן חשוב להתאים את אופן השימוש לסוג הקנאביס והמרכיבים שלו, כדי להתאים טיפול אישי שיניב את התוצאות הרצויות לכל מטופל.

המצבים הרפואיים הנפוצים שניתנים להקלה עם קנאביס רפואי

זני קנאביס רפואי יעילים בתמיכה בהקלת מגוון מצבים רפואיים גופניים או נפשיים כגון:

  • דיכאון
  • חרדה
  • הפרעות אכילה
  • הפרעות שינה
  • אפילפסיה
  • הקלת כאבים
  • תסמונת טורט
  • ניוון שרירים (ALS)
  • מיגרנות וכאבי ראש
  • פרקינסון.

קנאביס רפואי להקלת כאבים

זני קנאביס רפואי יעילים להקלת מצבי כאבים כרוניים שנובעים ממצבים רפואיים שונים, כולל מחלות פרקים ריאומטיות, כאבי שלד חמורים על רקע מחלות ניווניות, כאבים שנובעים ממחלות ממאירות, כאבי פיברומיאלגיה, כאבים לאחר טיפולי כימותרפיה, או כאבים הנובעים מנסיבות לא מוסברות. כיום, ישנם יותר חולים הסובלים מכאב כרוני מאשר חולי סרטן, מחלות לב וסוכרת גם יחד.
הקנאביס הרפואי יכול להוות הקלה משמעותית על אותם החולים הסובלים מכאבים שונים ולשפר בכך את איכות חייהם. ישנם סוגים או זני קנאביס רפואי שלכל אחד מהם יש השפעה שונה על המשתמש, ולכן חשוב לקבל את הייעוץ הרוקחי שזמין בבית המרקחת אורנים פארם, באמצעות שיחת טלפון או דרך פניה באתר, כדי להתאים את סוג הקנאביס שנרשם, והמינונים הנכונים, ולהסביר למטופלים על אופן השימוש הנכון בתרופה.

בית מרקחת אורנים פארם  מציע לכם להצטרף לקבוצות הווצאפ והטלגרם שלו כדי להיות מעודכנים תמיד במוצרים חדשים ובמלאי הקיים, מחירים מוזלים ועוד.

תוכלו גם לקבל שירות של רוקח מוסמך לבחינת המרשם שלכם והמלצה על המוצר המתאים, צורת המתן המתאימה. ניתן כמובן לקבל את הייעוץ   בהגעה לבית המרקחת בירושלים, הצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לרשותכם.

תכנים אחרונים

קנאביס – משלוחים

אנו חיים בתקופה המאופיינת בהתפתחויות צרכניות משמעותיות הצועדת לכיוון הפשטת תהליך הרכישה. הדבר מתבטא בעלייה מתמדת ברכישות המבוצעות ברשת לעומת רכישות בדריכה בחנויות . גם

קנאביס אינדיקה

זני קנאביס מאופיינים בדרך כלל בשלוש קטגוריות עיקריות, אינדיקה, סאטיבה והיברידי. מטופלים בקנאביס רפואי, חשופים למגוון מוצרים רחב המתחלק בהתאם לקבוצות הנבדלות הללו. הסיבה לכך

משלוח קנאביס רפואי

קנאביס רפואי ידוע כצמח בעל סגולות מרפא מהדומיננטים ביותר בצומח. ככזה, הוא הפך בשנים האחרונות כחלק מטיפולים רפואיים עבור מגוון רחב של מחלות – וזאת

מלאי קנאביס רפואי – בתי מרקחת

יחד עם הפופולריות הגוברת של צמח הקנאביס כאמצעי רפואי לטיפול במחלות רבות, כך גם הדרך להשיגו הולכת ונעשית מסובכת פחות. אם בעבר נאלצנו לחפש ארוכות

תפרחת קנאביס

שלב הפריחה הוא החלק המעניין ביותר במחזור החיים של צמח הקנאביס. המגדלים המורשים  דואגים לטפח את הצמח משלב הזריעה ועד לשלב קצירת הפרח. על מנת

קנאביס

את צמח הקנאביס גילה האדם עוד מימי ראשית הציוויליזציה. עדויות ראשונות לשימוש בו ניתן לתארך כאלפי שנים לפני הספירה. בקנאביס השתמשו לרוב למטרות פסיכדליות. בתרבויות

דילוג לתוכן