בית מרקחת אורנים פארם

משלוחים בפריסה ארצית

הזמנה מעל 350 ₪ משלוח חינם

02-6792632

טיפות קנאביס

שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

בשנים האחרונות, השימוש בקנאביס לצרכים רפואיים צובר תאוצה בכל רחבי העולם. המניעים לתהליך זה נובעים מתמורות במעמדו החברתי של הקנאביס . בעוד שבמהלך שנים רבות הקנאביס נתפס כחומר מזיק ושלילי, כיום, בזכות מחקרים אקדמיים נרחבים, ישנה הסכמה הולכת וגוברת שלקנאביס ישנן סגולות רפואיות רבות.

השימוש בקנאביס לצרכים רפואיים קיים בשתי תצורות מתן עיקריות – תפרחות ושמן. לכל אחת מתצורות אלו ישנם יתרונות וחסרונות. בטקסט הבא נעסוק בשימוש בשמן הקנאביס, כיצד לצרוך אותו, היתרונות והסגולות הרפואיות שלו, קהל היעד לו הוא מיועד.

אופן צריכת טיפות הקנאביס

שמן הקנאביס משווק בישראל בבקבוקון שמחובר לקצהו טפטפת. בעבר, הטפטפת הייתה חיצונית לבקבוקון, אך לאחרונה משרד הבריאות הורה על שינוי בצורת האריזה על מנת למנוע מצבים של זיהום פוטנציאלי.

ישנם שישה שלבים לצריכה של טיפות הקנאביס שנועדו למקסם את יעילות החומר ולמנוע השפעות שליליות שלו:

  • ייבוש הפה – באמצעות מטלית או שאיפת אוויר. נועדה לצמצום כמות הרוק בפה, דבר שיאפשר ספיחה מירבית של החומר.
  • נענוע בקבוק השמן – פעולה זו תייצר אחידות במרכיבים.
  • טפטוף הכמות הנחוצה לנו על כפית ולאחר מכן פיזורה מתחת ללשון. הסיבה לכך היא בטיחותית. על מנת שנהיה בטוחים שלא שפכנו כמות גדולה או קטנה יותר מהנחוצה לנו של טיפות קנאביס, עלינו להעביר אותה למיכל ביניים. ההמלצה הרווחת היא שימוש בכפית פלסטיק חד פעמית – זאת על מנת להבטיח נקיון והיעדר חומרים זרים על הכפית.
  • להשאיר את החומר כדקה מתחת ללשון – דקה זו נועדה על מנת שנספוג את החומר בצורה המיטבית.
  • בליעה של החומר.
  • מנוחה של שעה – הימנעות מפעולות המצריכות עירנות וריכוז בפרק זמן זה.

בנוסף, עלינו להקפיד לצרוך את החומר בסביבת אנשים שאנו סומכים עליהם, לפחות בשלב הראשוני של תקופת ההיכרות הגופנית והנפשית עם המוצר. עלינו לזכור שהשפעת המוצר אורכת כמה שעות בלבד, ולכן אל לנו להיכנס לבהלה בשל תופעות לוואי אפשריות. מכיוון שהגוף שלנו אינו רגיל לחומר , ייתכן שנרגיש תופעות כמו חולשה, סחרחורת, ערפול חושים זמני. בהמשך הטיפול, הגוף מפתח סבילות לחומר והשימוש בו ייעשה שגרתי יותר.

גידול והכנת המוצר

שמן הקנאביס, בדומה לתפרחת, מופק מתפרחות צמח הקנאביס אשר עובר תהליכי ייצור מסוימים. לפיכך, איכות השמן נובעת בעיקרה מאיכות הצמח ואופן גידולו. גורם נוסף אשר קובע את איכות שמן הקנאביס הוא אופן ומידת המקצועיות בה מבצעים את תהליך מצוי הצמח ומהילתו בשמן.

בהכנת שמן קנאביס, התפרחת עוברת מספר תהליכים. ראשית, הצמח צריך לעבור תהליך של ״מיצוי״ החומרים הפעילים בו. תהליך זה מתבצע באמצעות השריית התפרחת בנוזלים ממיסים שמסוגלים לספוח אליהם  חומרים אלו – לרוב אלכוהול.

לאחר שנוזל זה ספח את החומרים הנחוצים מצמח הקנאביס, הוא עובר סינון של החומרים הבלתי רצויים. המיצוי המסונן נמהל בשמן צמחי, בדרך כלל שמן זית – וזהו שמן הקנאביס המוכר לנו.

יתרונות שמן הקנאביס על פני שימוש בתפרחת

את שמן הקנאביס אנו צורכים בצורת טיפות לבליעה, בעוד ששימושים אחרים בתפרחת נעשה באמצעות עישון או אידוי.  לפיכך ישנם מספר יתרונות מתבקשים אשר בעקבותיהם צרכנים רבים בוחרים להשתמש דווקא בשמן הקנאביס:

  • עישון או אידוי הינה פעולה שאינה מתאימה לחלק ממטופלי הקנאביס הרפואי, כגון ילדים וגמלאים. בשל כך, השימוש בטיפות הקנאביס, שמדמה שימוש בתרופה, יתאים יותר לקהילות אלו, וגם עבור כאלו שמעדיפים להימנע מאידוי ועישון בשל נזקי העישון למערכת הנשימה.
  • שימוש באופן ציבורי – שימוש בטיפות שומר על דיסקרטיות המטופל שיכול ליטול את הטיפות כמו כל תרופה אחרת דרך הפה.
  • ג)         אופי ההשפעה . אומנם בשימוש בטיפות ייקח קצת יותר זמן עד לקבלת ההשפעה המרבית ,אך היא תחזיק זמן ארוך יותר (כארבע עד שש שעות בדרך כלל). יתרון זה מאפשר למשתמשים להנות מההשפעה של הקנאביס הרפואי לזמן רב יותר, באמצעות צריכת מנה אחת בלבד.

מחלות ומצבים רפואאים בהם שמן הקנאביס יכול לסייע

ככל שעובר הזמן, יותר ויותר מחקרים מצביעים על הסגולות הרפואיות של קנאביס לצורותיו על מחלות רבות ומגוונות. החל מלקות נפשית, ועד מחלת הסרטן, שימוש בקנאביס הרפואי יכול להקל על תסמיני המחלה ואם לא לטפל בבעיות הבריאותיות אז לכל הפחות לתת לחולה מנוח מסוים ממחלתו ולשפר את איכות חייו. בטקסט הבא נעסוק בהיבטים השונים של הסגולות הרפואיות בקנאביס הרפואי בכלל, ובטיפות שמן הקנאביס בפרט:

טיפול בדיכאון וחרדות – עם התקדמות בהסברה והמודעות ללקויות הנפשיות, מצבי דיכאון וחרדה מוכרים כיום כמחלות בריאותיות אמיתיות, שדורשות טיפול ממושך. מחלת הדיכאון היא מהנפוצות במחלות ברחבי העולם והיא מובילה בסיבות לתמותה בקרב צעירים ומבוגרים כאחד. מתוך כך, נעשה השימוש בקנאביס הרפואי פופולרי ביותר בקרב אנשים הסובלים מדיכאון וחרדות.

שימוש בקנאביס הוכח כמפחית בסימפטומים של דיכאון וחרדה בקרב המשתמשים בו. אנשים חרדתים רבים מעידים שהשימוש בקנאביס הרפואי מאפשר להם להתגבר על החרדה בסיטואציות מסוימות. במחלות מסוג זה, עצם הפחתת הסימפטומים יכול לתרום לתהליך ההחלמה . מתוך כך השימוש בקנאביס רפואי ניתן ללוקים במחלות אלו ונעשה מקובל יותר ויותר בשנים האחרונות כטיפול כמעט שגרתי  ובמיוחד למי שטיפול תרופתי לא סייע לו.

טיפול בסכיזופרניה ומחלות פסיכיאטריות – סכיזופרניה הינה מחלה פסיכיאטרית קשה, שמונעת מאנשים רבים לנהל אורח חיים תקין. השימוש בשמן הקנאביס הוכח כמסייע לחולי סכיזופרניה ומחלות נפשיות רבות אחרות באמצעות הפחתת התסמינים שלהן. הקנאביס מסייע למטופלים אלו לצלוח תהליכים נפשיים משמעותיים ובכך להקל משמעותית על הסבל הנגרם כתוצאה מהמחלה.

טיפול בחולי איידס – הטיפול באמצעות הקנאביס הרפואי לחולי האיידס אמנם לא נועד לטיפול במחלה עצמה, אך הוא מסייע בשיפור התיאבון הקלה בתסמיני הדרדרות מערכת העיכול. אלו אספקטים קריטיים לטיפול במחלה ושמירה על איכות חיים מספקת לחולים במחלה קשה זו.

טיפול בדלקות ואפילפסיה – רכיב ה cbd בצמח הקנאביס הינו אנטי דלקתי ואף הוכח כמטפל בסובלים ממחלת האפילפסיה. הסימפטום העיקרי של מחלה זו בא לידי ביטוי בהתקפים. שימוש בקנאביס רפואי מרגיע את המטופלים בו ומונע משמעותית הישנות של התקפים מסוג זה.

טיפול במחלת הסרטן – השימוש בקנאביס הרפואי עוזר באופן מוכח מדעית לחולים במחלת הסרטן. בין אם מדובר בהקלה בקשיים הפיזיים שמתלווים לטיפולים הכימותרפיים וטיפולים אחרים נגד מחלת הסרטן, ובין אם מדובר בהאטה של קצב התחלקות התאים והתפשטות המחלה לאזורים שונים בגוף (קיימות עדויות התומכות בכך בחולים מסוימים). לפיכך חולי סרטן  שונים לא יתקשו לרוב להשיג רישיון שימוש בקנאביס רפואי לצורותיו, לרבות שמן קנאביס.

אורנים פארם הינו בית מרקחת אשר פועל מעל 15 שנים. בית המרקחת הינו מהחלוצים בתחומי הקנאביס הרפואי  בארץ. בית המרקחת גאה בצוות מיומן הכולל כ 30 עובדים מקצועיים המעניק ייעוץ והכוונה לכל לקוח ולקוחה. בית המרקחת מחזיק במערך הפצה עצמאי, שמספק משלוחים מדי יום בפריסה ארצית. בית המרקחת דוגל במצוינות בשירות ללקוח, אשר יקבל את שירות הייעוץ התרופתי הטוב ביותר, בצורה הנוחה ביותר עבורו. לפרטים נוספים אודות החנות, לחצו כאן.

תכנים אחרונים

קנאביס – משלוחים

אנו חיים בתקופה המאופיינת בהתפתחויות צרכניות משמעותיות הצועדת לכיוון הפשטת תהליך הרכישה. הדבר מתבטא בעלייה מתמדת ברכישות המבוצעות ברשת לעומת רכישות בדריכה בחנויות . גם

קנאביס אינדיקה

זני קנאביס מאופיינים בדרך כלל בשלוש קטגוריות עיקריות, אינדיקה, סאטיבה והיברידי. מטופלים בקנאביס רפואי, חשופים למגוון מוצרים רחב המתחלק בהתאם לקבוצות הנבדלות הללו. הסיבה לכך

משלוח קנאביס רפואי

קנאביס רפואי ידוע כצמח בעל סגולות מרפא מהדומיננטים ביותר בצומח. ככזה, הוא הפך בשנים האחרונות כחלק מטיפולים רפואיים עבור מגוון רחב של מחלות – וזאת

מלאי קנאביס רפואי – בתי מרקחת

יחד עם הפופולריות הגוברת של צמח הקנאביס כאמצעי רפואי לטיפול במחלות רבות, כך גם הדרך להשיגו הולכת ונעשית מסובכת פחות. אם בעבר נאלצנו לחפש ארוכות

תפרחת קנאביס

שלב הפריחה הוא החלק המעניין ביותר במחזור החיים של צמח הקנאביס. המגדלים המורשים  דואגים לטפח את הצמח משלב הזריעה ועד לשלב קצירת הפרח. על מנת

קנאביס

את צמח הקנאביס גילה האדם עוד מימי ראשית הציוויליזציה. עדויות ראשונות לשימוש בו ניתן לתארך כאלפי שנים לפני הספירה. בקנאביס השתמשו לרוב למטרות פסיכדליות. בתרבויות

דילוג לתוכן